27,6 millió forintról rajtol itthon az új BMW M3-as
Ezért egy 480 lóerős, soros hathengeres sportkocsit kapunk, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással.
Ezért egy 480 lóerős, soros hathengeres sportkocsit kapunk, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással.
A nyitható tetejű és 170 lóerős motorral szerelt E30-as egy igazi négykerekű időgép.
Egyenesen Münchenből nyert megerősítést, hogy a bajor gyártó egy új szupersportos családi autót készül piacra dobni.
Az új típus minden korábbinál izgalmasabb formában kombinálhatja egymással a vezetési élményt és a praktikumot.
A 3-as BMW aktuális csúcsmodellje az összkerékhajtás ellenére sem lett steril sínautó, és olyan vezetési élményt biztosít, hogy egyelőre nehéz elképzelni, miért is lenne majd szükségünk az érkezőben lévő új M3-asra.
Ez a kellemesen alacsony fogyasztású 3-as BMW abszolút nem vall szégyent még a német autópályákon sem.
Ebbe a bajor puttonyosba befér az egész család, miközben az autó menetteljesítménye sportkocsikat juttathat eszünkbe.
Ez a makulátlan állapotú E30-as BMW egyenesen 1986-ba repít vissza bennünket.
A bajor gyártó nemrégiben teljesen megújult 3-as sorozata immár összesen négyféle hibrid kivitelben érhető el.
A lágyhibrid újdonság egyrészt igen sportos, másrészt viszont nagyon keveset fogyaszt.
Ez az autó praktikus családi autóként éppúgy megállja a helyét, mint kanyarvadász sportkocsiként.
Mutatjuk, hogyan néz ki a bajor márka eddigi legerősebb gázolajos 3-as modellje.
A bajor gyártó kínálatában több gázolajos modell is lágyhibrid technológiát kap és megérkezett a 318i.
A harmadik generációs 3-as BMW korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Egy tágas utas- és csomagterű prémium autó, ami egyrészt igen gyors, másrészt pedig egész szerény a fogyasztása.
Bútor után a lapra szerelt autószállításé a jövő?
A BMW 3-as Touring olyan, mint a Levi’s 501-es farmer: egyre drágább, pedig nem is a legdivatosabb, viszont kényelmes és sehol nem ciki. A BMW kínálatának egyik meghatározó darabja régóta a hármas sorozat kombi változata - különösen dízelben. Kipróbáltuk.
A bajor gyártó hamarosan egy erős, de keveset fogyasztó összkerékhajtású újdonsággal rukkolhat elő.
Ha valaki egy igen sportos családi autóra vágyik, ezzel a bajor újdonsággal nem lőhet mellé.
Az nem kétséges, hogy tekintélyt parancsoló egy ilyen 300-as feletti tempóra képes családi autó.